Solidny serwis
Wysoka jakosc
Dobre ceny

Cennik usług pozagwarancyjnych:

 

Usługi serwisowe
(cena nie obejmuje kosztów transportu urządzenia)

 

Kwota brutto

 

 

 

I. Aktualizacja oprogramowania urządzeń mobilnych (1) (w tym usunięcie kodu zabezpieczającego).

Wgranie do urządzenia najnowszej udostępnionej przez producenta wersji oprogramowania wraz z przywróceniem ustawień fabrycznych (2).

Usunięcie kodu zabezpieczającego (3).

 

55 PLN

 

 

 

II. Naprawa urządzeń mobilnych

Wymiana wadliwych podzespołów lub akcesoriów wymagających demontażu urządzenia (4).

Kompleksowe końcowe testy jakościowe.

 

66 PLN

 

 

 

III. Naprawa urządzeń mobilnych z aktualizacją oprogramowania.

Wymiana wadliwych podzespołów, akcesoriów wymagających demontażu urządzenia lub całych urządzeń wymagających programowania (4).

Wgranie do urządzenia najnowszej udostępnionej przez producenta wersji oprogramowania wraz z przywróceniem ustawień fabrycznych.

Usunięcie kodu zabezpieczającego (2).

Kompleksowe końcowe testy jakościowe.

 

99 PLN

   

IV. Naprawa produktów „EKO” (5)

Wymiana wadliwych podzespołów, akcesoriów wymagających demontażu urządzenia (4).

Kompleksowe końcowe testy jakościowe.

 

99 PLN

 

 

 

V. Wymiana akcesorium lub całego urządzenia nie wymagającego demontażu / dodatkowego programowania.

Wymiana / zamontowanie akcesorium przez serwis lub wymiana całego urządzenia nie wymagającego dodatkowego programowania (4).

 

39 PLN

 

 

 

VI. Ekspertyza techniczna (gdy brak akceptacji kosztorysu naprawy).

Diagnoza zgłoszonej usterki urządzenia lub akcesorium.

Wycena naprawy.

 

39 PLN

 

 

 

VII. Czyszczenie urządzenia.

Czyszczenie i dezynfekcja urządzenia (6).

Aktualizacja oprogramowania wraz z przywróceniem ustawień fabrycznych (2).

Wymiana wskazanych przez klienta elementów obudowy (opcja na życzenie klienta) (4).

 

110 PLN

 

 

 

Usługi dodatkowe.

 

kwota brutto

 

 

 

Opłata za usługę logistyczną.

Opłata naliczana w przypadku przesyłania do Serwisu urządzeń wyprodukowanych przez podmioty, których Serwis nie posiada autoryzacji, tym samym co do których czynności serwisowe nie mogą być podjęte. Listę aktualnych autoryzacji CCS S.A. można znaleźć na głównej stronie witryny internetowej. Opłata może zostać powiększona o koszty transportu zgodnie z cennikiem.

 

15 PLN

 

 

 

Transport.
Transport urządzenia za pośrednictwem firmy kurierskiej w jedną stronę.

 

18 PLN

 

 

 

Utylizacja.

Bezpłatna utylizacja na życzenie klienta urządzenia, akcesoriów lub wymienionych podzespołów.

 

0 PLN

 

 

 

 

(1) Telefony komórkowe, tablety, modemy, smartwatche itp.

(2) Aktualizacja oprogramowania każdorazowo wiąże się z usunięciem wszystkich danych użytkownika z pamięci urządzenia.

(3) W zależności od rodzaju blokady; nie dotyczy blokady SIMLOCK.

(4) Cena usługi nie obejmuje kosztów wymienianych podzespołów / akcesoriów / całych urządzeń.

(5) Hulajnogi elektryczne, odkurzacze, nineboty itp.

(6) Mechaniczne usunięcie zanieczyszczeń z dodatkowym wykorzystaniem preparatów chemicznych oraz naświetlanie lampą UV. Dotyczy zarówno elementów obudowy jak i wewnętrznych podzespołów.

 

Uwaga!
Czynności serwisowe w naprawie pogwarancyjnej wykonywane są jedynie po akceptacji kosztorysu przedstawionego klientowi. W przypadku braku odpowiedzi od klienta w ciągu 4 dni kalendarzowych od momentu jego wysłania lub odmowy akceptacji kosztów naprawy, urządzenie zostanie odesłane do Klienta bez podjęcia czynności serwisowych za pobraniem wraz z wystawioną fakturą/paragonem za zrealizowaną usługę Ekspertyzy Technicznej oraz Transportu (zgodnie z powyższym cennikiem).

Informujemy, że w przypadku gdy zleceniodawca naprawy odpłatnej jest zainteresowany zwrotem części wymontowanych podczas przeprowadzania odpłatnej naprawy urządzenia, które to części zostały zastąpione sprawnymi, powinien przekazać taką dyspozycję telefonicznie pod numerem 22 726 38 10 lub mailowo na adres Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. nie później niż w momencie przekazania akceptacji kosztorysu serwisowi spółki Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A. Brak przekazania dyspozycji będzie jednoznaczny z akceptacją dla pozostawienia części w serwisie.

 

 

 

Używamy cookies w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Więcej znajdziesz w Polityce Prywatności.